الکترونیک کردن فرآیند درخواست کالا از طریق اتوماسیون اداری
با توجه به نیاز شدید به تسریع امر درخواست کالا و پیگیری درخواست ها فرآیند مذکور با همکاری مدیریت رفاه و پشتیبانی به صورت تمام اتوماتیک انجام شده است
مدیر آمار و فناوری اطلاعات اعلام کرد، با توجه به نیاز شدید به تسریع امر درخواست کالا و پیگیری درخواست ها فرآیند مذکور با همکاری مدیریت رفاه و پشتیبانی به صورت تمام اتوماتیک انجام شده است.
مهندس ایرانپور گفت، لیست اقلام از طریق اتوماسیون اداری توسط خود شخص درخواست شده و تمامی مراحل گردش تائیدیه به صورت خودکار انجام می پذیرد.
وی خاطر نشان کرد: کارمندان اعم از مسئولین انبار ها و مسئولین تدارکات و ... آموزشهای لازم را گذرانده و این امر با موفقیت در حال انجام است و درخواست کننده کالا به سهولت می تواند مراحل گردش کار را مشاهده نماید.
مهندس ایرانپور در انتها افزود امید است دیگر فرآیندهای مهم دانشگاه که جهت انجام مستلزم صرف وقت بسیاری می باشند به صورت تمام الکترونیک انجام پذیرد.
نظر دهید